Trykt i Norge NO - 966
Vi er stolte av å kunne presentere vårt medlemskap i “Trykt i Norge”
Om merket
«Trykt i Norge» er utviklet eksklusivt for medlemmer av Grafisk bransjeforening.
Ved å bruke «Trykt i Norge»-merket viser man kunder, ansatte og forbindelser at man kjøper kortreiste produkter og setter pris på godt norsk håndverk.
Man viser også samfunnsansvar ved å bidra til å opprettholde et levedyktig, aktivt næringsliv i lokalsamfunnet når man benytter lokale tjenester.
Det er mange fordeler med å benytte en norsk, lokal grafisk bedrift. Man oppnår en god dialog på eget språk, uten fare for misforståelser. Man opplever større fleksibilitet, god service og ikke minst mulighet til å følge hele prosessen hvis man ønsker det og med mulighet for kontroll og oppfølging.
«Trykt i Norge» betyr at
Trykksaken er kortreist
Merket viser at kunden benytter lokale leverandører – med den effekt det har for lokalsamfunnet.
Merket viser at trykksaken er av god kvalitet og at bedriften har benyttet sin kompetanse innen førtrykk, trykking og ferdiggjøring